Vrijwaring:
Producten die op deze website worden geleverd en gepromoot, zijn 100% authentiek en gekocht bij een gecertificeerde dealer. De inhoud van het product vervaardigd door de derde partij is volledig verantwoordelijk voor de productie. De website afrobeautyplaza.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade veroorzaakt door de ingrediënten of inhoud van het product.
V. Hoe kan ik contact opnemen met het bedrijf?
A. Website: www.crownblue.nl
E-mail: [email protected]
Een van onze klantenservicemedewerkers neemt binnen 24 uur contact met u op.
V. Wat moet ik doen als mijn promotiecode niet werkt?
A. Probeer uw pagina te vernieuwen. Als dat niet werkt, probeer dan een ander zoekvenster te openen en typ uw promotiecode opnieuw.
V. Kunnen promotiecodes worden gebruikt in combinatie met andere online kortingsaanbiedingen?
A. Nee. Elke kortings- of promotiecode kan niet als combinatie worden gebruikt in 1
V. Ik wil de producten graag in bulk kopen, wat is de procedure of zo?
A. Neem contact met ons op via [email protected] Vergeet niet om "grote bestelling" in de onderwerpregel te zetten.
V. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
A. Bestellingen kunnen worden geannuleerd binnen 2 uur nadat de bestelling is geplaatst. Neem dan contact met ons op via: [email protected]. Vermeld in uw mail de volgende gegevens: naam, adres, datum & ordernummer.
V. Welke verzendopties zijn beschikbaar?
A. Het bedrijf heeft een contract getekend met een ander logistiek bedrijf Post NL. Alle verzendingen zullen worden uitgevoerd per post NL.
V. Verzendt Crown Blue internationaal?
A. Ja, maar dit hangt af van het logistieke bedrijf. Vanwege het importbeleid van sommige landen kan het verzenden van bepaalde producten worden verboden. Voor meer informatie of een dergelijke bestelling mail naar [email protected], zodat het bedrijf alle informatie kan verstrekken over de producten en promotie.
V. Wat is het retourbeleid?
A. Vanwege vele slechte ervaringen in het verleden accepteert Crown Blue geen retourzendingen. In het geval van een bestelling die verkeerd is geplaatst. De klant dient dit binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons per mail ([email protected]) te melden. De bestelling wordt alleen teruggenomen als het product niet is geopend en gebruikt en in verzonden staat is.
V. Wat voor soort betalingen accepteert u?
A. We accepteren (debet of credit) gehost door IDEAL & PayPal
V. Waarom zijn er prijsschommelingen bij producten?
A. De reden waarom er prijsschommelingen zijn bij producten, is omdat de meeste producten in de VS en China worden vervaardigd. De aankoop wordt gedaan in dollars, de koers kan hoog of laag zijn, afhankelijk van de huidige dag.
V. Hoe kan ik opmerkingen, feedback of een klacht indienen?
A. Via de website, op de homepage is er een optie om contact met ons op te nemen, klanten kunnen hun naam, e-mail en onderwerpbeschrijving toevoegen aan hun bericht in het vak.
V. Hoe weet ik of het product geschikt is voor mijn huid?
A. Het advies is om het product op een pleister of op uw huid te testen. Huidproducten kunnen gevoelig zijn, afhankelijk van uw huid, voor elke aankoop raden we klanten aan om de instructies en ingrediënten te lezen. We adviseren klanten voordat ze een huidproduct kopen, het wordt aanbevolen om dit voor gebruik te lezen.