Vrijwaring:
Producten die op deze website worden geleverd en gepromoot, zijn 100% authentiek en gekocht bij een gecertificeerde dealer. De inhoud van het product vervaardigd door de derde partij is volledig verantwoordelijk voor de productie. De website afrobeautyplaza.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade veroorzaakt door de ingrediënten of inhoud van het product.
V. Hoe kan ik contact opnemen met het bedrijf?
A. Website: www.crownblue.nl
E-mail: [email protected]
Een van onze klantenservicemedewerkers neemt binnen 24 uur contact met u op.
V. Wat moet ik doen als mijn promotiecode niet werkt?
A. Probeer uw pagina te vernieuwen. Als dat niet werkt, probeer dan een ander zoekvenster te openen en typ uw promotiecode opnieuw.
V. Kunnen promotiecodes worden gebruikt in combinatie met andere online kortingsaanbiedingen?
A. Nee. Elke kortings- of promotiecode kan niet als combinatie worden gebruikt in 1
V. Ik wil de producten graag in bulk kopen, wat is de procedure of zo?
A. Neem contact met ons op via [email protected] Vergeet niet om "grote bestelling" in de onderwerpregel te zetten.
V. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
A. Bestellingen kunnen worden geannuleerd binnen 2 uur nadat de bestelling is geplaatst. Neem dan contact met ons op via: [email protected]. Vermeld in uw mail de volgende gegevens: naam, adres, datum & ordernummer.
V. Welke verzendopties zijn beschikbaar?
A. Het bedrijf heeft een contract getekend met een ander logistiek bedrijf Post NL. Alle verzendingen zullen worden uitgevoerd per post NL.
V. Verzendt Crown Blue internationaal?
A. Ja, maar dit hangt af van het logistieke bedrijf. Vanwege het importbeleid van sommige landen kan het verzenden van bepaalde producten worden verboden. Voor meer informatie of een dergelijke bestelling mail naar [email protected], zodat het bedrijf alle informatie kan verstrekken over de producten en promotie.
V. Wat is het retourbeleid?
A.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 7 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Als het product nog dicht is (niet gebruikt) en in het originele verpakking. Betalen wij u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 7 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 7 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen
V. Wat voor soort betalingen accepteert u?
A. We accepteren (debet of credit) gehost door IDEAL & PayPal
V. Waarom zijn er prijsschommelingen bij producten?
A. De reden waarom er prijsschommelingen zijn bij producten, is omdat de meeste producten in de VS en China worden vervaardigd. De aankoop wordt gedaan in dollars, de koers kan hoog of laag zijn, afhankelijk van de huidige dag.
V. Hoe kan ik opmerkingen, feedback of een klacht indienen?
A. Via de website, op de homepage is er een optie om contact met ons op te nemen, klanten kunnen hun naam, e-mail en onderwerpbeschrijving toevoegen aan hun bericht in het vak.
V. Hoe weet ik of het product geschikt is voor mijn huid?
A. Het advies is om het product op een pleister of op uw huid te testen. Huidproducten kunnen gevoelig zijn, afhankelijk van uw huid, voor elke aankoop raden we klanten aan om de instructies en ingrediënten te lezen. We adviseren klanten voordat ze een huidproduct kopen, het wordt aanbevolen om dit voor gebruik te lezen.